Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin i Informacje

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna -> Tablica forumowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paula
Administrator



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonderland
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:14, 06 Sie 2009    Temat postu: Regulamin i Informacje

O FORUM:
◊ Forum powstało 5 sierpnia 2009 roku o godzinie 10:49.
◊ Poświęcone jest wspaniałej twórczości Cassandry Clare.
◊ Przez pierwszy miesiąc zarejestrowało się 31 użytkowników, którzy napisali 1451 wiadomości.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

REGULAMIN

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    # 1 primo. Aby w pełni korzystać z forum należy się zarejestrować i brać udział w dyskusjach. Nie lubimy "podglądaczy", dlatego dostęp do forum dla użytkowników niezarejestrowanych został ograniczony.
    # 2 primo. Login powinien być krótki i czytelny bez zbędnych znaków typu: ,,xD xP'' i używania shiftu co drugą literę - MaRgArEEt. Nie może także zawierać wulgarnych i powszechnie uznanych za nieodpowiednie słów.
    # 3 primo. O zmianę nicku można ubiegać się maksymalnie raz w kwartale. Prośbę proszę wysyłać na PW do jednego z administratorów. Wiadomość powinna być zatytułowana "Zmiana nicku".
    # 4 primo. Emblemat/avatar nie może przekraczać wielkości 150x250px, a sygnatura/podpis powinna mieścić się w granicach 280px wysokości i 400px szerokości. Nie chcemy, aby forum się "rozjeżdżało". W przypadku zastosowania nieprzepisowego awataru użytkownik może zostać ukarany, tak zwanym karnym awatarem, a podpis może zostać wykasowany przez administratora forum.
    # 5 primo. Zanim założysz temat upewnij się czy takowy już nie istnieje i czy pasuje on do danego działu.
    # 6 primo. Tytuł tematu powinien być zgodny z jego zawartością.
    # 7 primo. Nie pisz posta pod postem. Możesz wrócić do jego edycji, nie zaśmiecając forum.
    # 8 primo. Wypowiedź powinna być na temat, napisana kulturalną, poprawną polszczyzną i składać się z co najmniej dwóch zdań złożonych. Nie chcemy "off topowania", ani tworzenia "komiksów" samymi emotikonami.
    # 9 primo. Szanuj poglądy i wypowiedzi innych użytkowników, jak i samych ich autorów.
    # 10 primo. Jeśli chcesz wykroczyć poza zakres znanych powszechnie wiadomości uprzedź innych, że twój post zawiera spoilery. Spoiler ma być zaznaczony na BIAŁO, bądź na początku wypowiedzi napisać, że post zawiera spoilery. Nieoznaczone spoilerowanie będzie tylko tolerowane w tych tematach w których zawarte są Wasze wrażenia po przeczytaniu książki czy obejrzeniu odcinka serialu.
    # 11 primo. Pewne kolory są zarezerwowane tylko i wyłącznie dla administratorów i moderatorów forum. Nie można ich używać w podpisach ani postach. Do tych kolorów należą czerwony, zielony, 33cc00, 19A1BE i 33ccff.
    # 12 primo. Administratorzy (Paula, Hayley, Elannie i Gladys) oraz moderatorzy (windy dreams, Chaleur) mają prawo do edytowania, przenoszenia i kasowania postów innych użytkowników w uzasadnionych przypadkach (np. złamania regulaminu forum).
    # 13 primo. Na forum obowiązuje powszechnie znana NETYKIETA. Zero spamu, zero łańcuszków!
    # 14 primo. Użytkownicy mają obowiązek zapoznawania się z pojawiającymi się Ogłoszeniami.
    # 15 primo. Każda osoba, która nie przeczyta regulaminu forum i/lub nie będzie się do niego dostosowywać i/lub mimo upomnień admina/moderatora/każdego innego użytkownika, będzie ignorować jego prośby/groźby/etc. może się liczyć z: wykasowaniem postów, zmianie lub usunięciu avatara/podpisu, dostaniem ostrzeżenia (maks. 5), dostaniem bana, czy nawet wykasowaniem konta z zablokowaniem IP, czyli bez możliwości powrotu.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

RANGI
Na forum obowiązuje podział rang:
    Debiutant - od 1 do 99 postów
    Przyziemny - od 100 do 199 postów
    Demon - od 200 d0 299 postów
    Wilkołak - od 300 do 399 postów
    Wampir - od 400 do 599 postów
    Faerie - od 600 do 799 postów
    Czarownik - od 800 do 999 postów
    Anioł - od 1000 do 1199 postów
    Shadowhunter - powyżej 1200 postów
    Jest to główny podział. Na forum można spotkać też rangi takie jak: Anioł, Grafik, Pomocnik i inne.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

OSTRZEŻENIA:
Osoby, które chciałyby, żeby ich ostrzeżenie znikło, mogą się o to starać.
Wystarczy po roku i trzech dniach, od daty otrzymania ostatniego ostrzeżenia, napisać odpowiedniego maila do mnie.
Kilka podpunktów, o których użytkownik musi wiedzieć, aby zacząć starać się o usunięcie ostrzeżenia.
    1. Usuwane może być tylko ostatnie ostrzeżenie - czyli z najświeższą datą - które zostało wystawione rok i trzy dni temu, np.
    Użytkownik X, dnia 10.01.2010r. otrzymał ostrzeżenie za obrażanie innego użytkownika.
    Dnia 13.01.2011r. może napisać do jednego z administratorów na PW, żeby zostało ono usunięte.

    2. Musi się liczyć z tym, że administrator przejrzy kilkanaście postów, żeby sprawdzić, czy użytkownik na pewno dalej nie łamie regulaminu.

    3. To, że użytkownik napisze do jednego z administratorów, nie oznacza, że ostrzeżenie na pewno zostanie usunięte. Napisanie do administratora jest ryzykiem, że zamiast usunięcia ostrzeżenia, dostanie się kilka kolejnych, albo jedno ostrzeżenie zostanie usunięte, ale w zamian pojawi się kolejne.

    4. Pisząc wiadomość, należy ją odpowiednio zatytułować. Najlepiej napisać: "W sprawie ostrzeżenia", "Usunięcie ostrzeżenia", "Prośba o usunięcie ostrzeżenia", etc. W wiadomości proszę umieścić datę otrzymania ostrzeżenia, za co takie ostrzeżenie się otrzymało, czy dane ostrzeżenie czegoś nauczyło, czy zgadzaliśmy się z tym, że otrzymaliśmy dane ostrzeżenie, czy było słusznie przyznane.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

GRUPY:
Na forum są różne grupy, do których użytkownik może dołączyć. Aby przejrzeć listę grup, przeczytać o nich dodatkowe informacje i prosić o członkostwo wystarczy kliknąć na odnośnik w panelu głównym forum. Moderatorzy poszczególnych grup rozpatrzą prośbę użytkownika i po pewnym czasie może on zostać przyjęty do grupy, jeżeli spełnia jej wymagania.

Aktualizacja: Gladys 13.02.2016
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paula dnia Pią 16:33, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna -> Tablica forumowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin