Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Pomysły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna -> Tablica forumowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Feather.
Wilkołak.



Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 19:51, 08 Sty 2012    Temat postu:

Sądzę, że Alyss nie ma złego pomysłu. Brałam kiedyś udział w konkursie literackim i przegrałam i inna dziewczyna wygrała. Po fakcie dowiedziałam się, że mój tekst był lepszy, ale jej ciocia była w jury... :/ Byłam wściekła jak nie wiem.
Jednak zgadzam się z Gladys. Nie jestem pewna, czy to ona, ale wydaje mi się że tak napisała, że można by wybierać spośród ludzi, którzy w określonym okresie czasu dodali np. rozdział czy minaturkę. Happy

Nie przeszkadza mi wiele rang, ale pomysł z różnym nasyceniem jest dobry. Podobałby mi się niebieski (taki wiecie - od szarego (Debiutant mógłby zostać) do granatu Wide grin).

Ja zgłosiłabym się do konkursu. Wink (1)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feather. dnia Nie 19:53, 08 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alyss
Debiutant.



Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:19, 08 Sty 2012    Temat postu:

Gladys, pomysł wzięłam jeszcze z innego forum, niż te, które wymieniłaś. Wink (1)
No cóż, jeśli zgłasza się za mało osób, to wiadomo, że takie coś nie przejdzie. Teraz jest za mało chętnych, ale kto wie, może z czasem się to zmieni?

Więc chyba trzeba będzie wybierać spośród tekstów wstawionych na forum w danym okresie.
Jednak mam taką małą propozycję. Należało by ustalić czas oddawanie głosów i sposób oceniania. Mam na myśli, żeby to była konstruktywna opinia, a nie: Wypieram tekst X, bo mi się najbardziej podobał. Jeśli już się wypowiadamy, to fajnie by było uzasadniać swoje zdanie.

Co do rang, to rzeczywiście, różne nasycenie tej samej barwy jest dobrym pomysłem. Tylko rangi specjalne mogłyby mieć inne kolory, żeby się jakoś wyróżniały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sulis
Nocny Łowca.



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Wrocławia
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:28, 10 Sty 2012    Temat postu:

Ostatnio była WOŚP i tak sobie pomyślałam,że może można było stworzyć temat/ grupę gdzie można by było porozmawiać na temat wolontariatu, podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwesti i co o tego typu działalności sądzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gladys
Administrator



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:02, 10 Sty 2012    Temat postu:

Sulis, jako uzytkownik mozesz tworzyc tematy, nie musisz miec pozwolenia, jesli cbcesz o tym rozmaciac. Mysle, ze w Zainteresowaniach jako luzny temat jest to dobre miejsce. Wink (1)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sulis
Nocny Łowca.



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Wrocławia
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:21, 10 Sty 2012    Temat postu:

Oj Gladys, no przecież wiem Happy Chciałam się tylko zorientować czy ktoś ewentualnie by się w owym dziale udzielał, bo według mnie tworzenie "martwego" tematu jest bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gladys
Administrator



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:37, 10 Sty 2012    Temat postu:

Jesli nie utworzysz tematu, to sie nie przekonasz. Reszta uzytkownikow moze poprzec ten pomysl, zachwycic sie nim, a potem sie okaze, ze nikt w nim nie pisze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lemuria
Czarownik



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 11:36, 04 Mar 2012    Temat postu:

Są różne teamy, ale w sumie nic nie dają więc po co są? Ogólnie będąc na innych forach spotkałam się z tym, że przynależność do danej grupy coś daje, czasem tylko jakiś podpis czy kolor informujący innych użytkowników, że jest "Team XXX" a czasem coś więcej np: oddzielny temat dostępny tylko dla członków teamu. Na jednym forum związanym z jakąś książką (nie pamiętam już jaką) było kilka grup a gdy autorka miała urodziny to każda grupa zajęła się projektem związanym ze swoją ulubioną postacią i potem to autorce wysłano w prezencie.
Ten przykład co podałam był akurat "okazyjny" ale myślę, że mając coś z członkostwa nadałoby tej przynależności jakiś sens no i nie ukrywajmy, dużą "frajdę" z tego. Jeżeli mój pomysł by się ogólnie spodobał to musiałybyśmy rozbudować te teamy (bo mamy tylko Aleca, Jacea i Simona) i wymyślić jakieś nagrody (to słowo –nagrody- do końca nie pasuje ale w chwili obecnej zbrakło mi dobrego odpowiednika) dla danej grupy. Ale to dopiero później, najpierw chciałabym się spytać jak się na to zapatrujecie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Unbelieveable
Nocny Łowca.



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zniósł mnie z nieba jednorożec z tęczowym ogonem, a przynajmniej tak powiedziała mamusia :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:10, 04 Mar 2012    Temat postu:

Lemuria - myślę, że świetny pomysł. Póki co, takie jakby odróżnienie, że jest w grupie ma tylko Team +20. To dałoby też taki pełniejszy obraz osoby. Myślę, tak idąc dalej, że dla każdej grupy powinno być subforum. O ile znajdą się osoby, które będą chciały w takowym pisać. Jeśli jesteśmy fanami kogoś lub czegoś, możemy rozpatrywać wszystko z różnych stron. Poza tym, myślę, że pomogłoby to zachować atmosferę w danej grupie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gladys
Administrator



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 20:22, 04 Mar 2012    Temat postu:

Tez mysle, ze to calkiem fajny pomysl. Bo grupy sa utworzone, ale nic wiecej w tym kierunku nie jest zrobione. Jestem na TAK. ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lyonne
Nocny Łowca.



Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KrK.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 21:13, 04 Mar 2012    Temat postu:

Także jestem na tak Wink (1) No i jakieś np . hymny o danej grupie np ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ayris
Grafik



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:17, 06 Mar 2012    Temat postu:

Kurczę, dlaczego ja nawet nie wiedziałam, że takie istnieją? Jakich postaci są grupy i jak można do nich dołączyć? : O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Unbelieveable
Nocny Łowca.



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zniósł mnie z nieba jednorożec z tęczowym ogonem, a przynajmniej tak powiedziała mamusia :)
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:34, 06 Mar 2012    Temat postu:

Tutaj jest co nieco o grupach Happy W razie pytań, chętnie odpowiem.

IV. Grupy
# 1 primo. Na forum działa 13 grup.
# 2 primo. Graficy – grupa otwarta (sami zgłaszamy się o przyjęcie w poczet członków), moderator: windy dreams. Grupa zrzesza osoby zajmujące się grafiką (tworzące emblematy, rysujące na papierze, zajmujące się grafiką komputerową). Wyniki prac między innymi tej grupy można zobaczyć w subforum „Grafikomania” w dziale „Twórczość Forumowiczów”.
# 3 primo. Konkursowe Jury – grupa ukryta, moderator: Unbelieveable. Grupa działa tylko wtedy, gdy na forum odbywa się lub jest przygotowywany konkurs, w którym zmagania będzie oceniać jury. W celu zorganizowania konkursu z udziałem jury należy się skontaktować z moderatorem grupy, który udostępni także dostęp do ukrytego subforum dla grupy.
# 4 primo. Licealni – grupa otwarta, moderator: Unbelieveable. Grupa zrzesza obecnych uczniów szkół ponadgimnazjalnych (liceów ogólnokształcących, profilowanych, techników, szkół zawodowych) oraz absolwentów tych szkół. Członkostwo w grupie odblokowuje dostęp do subforum Licealni w Kąciku naukowym.
# 5 primo. Redakcja Shadowhunters Magazine – grupa zamknięta (do grupy włącza członków moderator), moderator: Ralivia. Grupa, której członkowie tworzą forumową gazetkę. Członkowstwo odblokowuje dostęp do subforum „Dla redakcji”.
# 6 primo. Team +20 – grupa otwarta, moderator: Hayley. Do grupy uzyskują dostęp osoby mające dwadzieścia i więcej lat. Odblokowuje dostęp do specjalnego subforum.
# 7 primo. Team Alec – grupa otwarta, moderator: yvaine. Grupa gromadzi wszystkie fanki i fanów Aleca Lightwooda, zagubionego Nocnego Łowcy.
# 8 primo. Team Jace – grupa otwarta, moderator: Marta. Grupa zrzesza wszystkie fanki i fanów Jace'a Waylanda, króla sarkazmu.
# 9 primo. Team Simon – grupa otwarta, moderator: Paula. W grupie są wszystkie fanki i fani Simona Lewisa, uroczego przyziemnego.
# 10 primo. Tłumacze – grupa ukryta, moderator: Chaleur. Do grupy należą osoby zajmujące się tłumaczeniami na forum. Członkostwo odblokowuje dostęp do specjalnego działu.
# 11 primo. Twórcy FF – grupa otwarta, moderator: Paula. Grupa zrzesza osoby, zajmujące się pisaniem fanfiction Miasta Kości i innych książek.
# 12 primo. Użytkownicy – grupa otwarta, moderator: Unbelieveable. Członkowstwo w grupie uzyskują osoby, które napisały na forum co najmniej 100 postów. Członkowie otrzymują dostęp do formowych „Gier i zabaw”.
# 13 primo. Dodatkowe uwagi odnośnie członkowstwa i dołączania do grup znajdują się tutaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lemuria
Czarownik



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:09, 06 Mar 2012    Temat postu:

Dobrze, skoro ogólnie pomysł się przyjął to może zacznę zarysowywać jak ja to widzę (oczywiście to tylko zalążek propozycji, którą można ukształtować zupełnie inaczej).
Myślę, że subfora to fajny pomysł, ale to oznacza, że modzi będą mieli odrobinę więcej pracy no chyba, żeby stworzyć „opiekuna” danego subforum. To zależy od tego czy chcielibyśmy próbować robić coś takiego jak dałam w przykładzie w poście powyżej. W takim wypadku musiałby być jakiś organizator tego itp. i to już moim zdaniem niekoniecznie wpasowuje się w obowiązki modów dlatego bym wyznaczyła jakiegoś „przywódcę” danego teamu który nie tylko opiekowałby się grupą ale także za nią przemawiał i odpowiadał w ważniejszych sprawach gdyby była potrzeba, ale z drugiej strony za dużo by było z tym bałaganu i znów przybyłaby ranga. Szczerze mówiąc sama nie wiem, a jak zapatrują się na to nasi moderatorzy, chcieliby objąć swoją opieką kolejne tematy czy może woleliby mieć to z głowy?
Zakładając, że powstało np.: 10 teamów dany użytkownik może należeć do jednego, do wyznaczonej liczby czy bez ograniczeń? Niby powinny być dostępy do wszystkich, ale tu nasuwa się pytanie w takim razie jak takie osoby będą odznaczone? Zakładając, że przeciętna forumowiczka ma trzy ulubione postaci chce być w trzech teamach, które każdy odznacza swoich użytkowników innym kolorem, ale jakim kolorem będzie odznaczony jej nick? Albo ile będzie podpisów „Team XXX”? W przypadku podpisów zbraknie miejsca, gdy będzie forumowiczka we wszystkich teamach i bądźmy szczere, nie najlepiej to będzie wyglądało. Krócej mówiąc pod znakiem zapytania stawiam : odznaczenie przynależności i co za tym idzie ilości teamów do których można przynależeć. Jakieś pomysły? (No chyba, żeby jedna litera nicku była pomalowana np.: na niebiesko bo użytkowniczka jest w team Alec a druga na różowo bo jest team Magnus a jeszcze trzecia na złoto ze względu na team Jace… choć nazbyt by mi się to nie podobało).
Ale załóżmy, że zakładamy subfora i według mnie wypadałoby, żeby w takim miejscu był np.: temat dotyczący obsady proponowanej z naszej strony, ale przecież nie można przenieść takiego tematu do podstrony zarezerwowanej tylko dla niektórych (bo subforum byłoby chyba tylko dla danych teamowiczów prawda?) a zatem, można jakoś temat skopiować?
Fajnie by było również mieć tam inną grafikę niż w stronie głównej… ale to tak przy okazji wspomniałam bo kto by się w coś takiego bawił? No chyba, żeby zrobić jakiś konkurs…ale znowu kto by w nim wziął udział? No nieważne, potraktujcie to jako brednie.
No i tak jeszcze:
- teamy może tworzyć zwykła użytkowniczka czy ktoś z uprawnieniami?
- jakie jeszcze postaci powinny mieć teamy?
- znalazłby się ktoś chętny stworzyć subfora i ogólnie zająć organizacją tego? (oczywiście jako pomysłodawczyni jak najbardziej służę pomocą jednak subforami nie mogę się zająć jako, że jestem zwykłą użytkowniczką).
Co do tego wszystkiego ja biorę pod uwagę tylko teamy postaci a nie grafików i innych… ale jeśli chcecie to możemy rozbudować wszystko.
Na razie mam tyle do powiedzenia. Co o tym wszystkim, co napisałam sądzicie?

Myślę, że grupę „Użytkownicy” należy usunąć skoro nie ma już ograniczenia do 100 postów. Sądzę, że jej istnienie jest bezcelowe, no chyba żebym się myliła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hayley
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 851
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Piekła
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:05, 06 Mar 2012    Temat postu:

Jeżeli chcecie się bawić w Teamy, to każdy użytkownik musi mieć jednego ulubionego bohatera - inaczej będzie bez sensu. Jeżeli taki Team miałby się zajmować przygotowywaniem czegoś, w rywalizacji, czy porównaniu do innego Teamu, to będzie totalny chaos - bo osoba w trzech grupach się nie rozdzieli i będzie musiała wybrać jedno (no, chyba, że żyje tylko przed komputerem i nie ma realnego świata, więc proszę bardzo). Ponadto będzie sztuczny tłok w ilości użytkowników grupach, a w każdej grupie mogą być te same udzielające się osoby.
Można także zrobić nabór odpowiedni i ograniczenie ilościowe na grupę - np. na dzień dobry po pięć osób. W ten sposób będzie trzeba rozważnie przemyśleć wybór grupy (to tak jak na forach o Harrym Potterze - wybiera się dom i nie ma zmieniania. A jak jeszcze się klasę wybiera w szkołach, to ograniczenie ilości uczniów jest na roku).

Co do tworzenia grup - tylko i wyłacznie administratorzy są w stanie to robić - i teraz macie za swoje :P bo jak chciałam przenosić forum na inny serwer, gdzie byliby juniorzy, to prawie mnie zlinczowaliście.
Admini są po to, aby tworzyć grupy, subfora i inne dziwactwa na forum - chcecie coś, wystarczy PW - połączenie z moją skrzynką jest, a skrzynkę pocztową sprawdzam każdego dnia.
Co do wyglądu forum w danym subforum - nie sądzę, aby na tak ograniczonym portalu jak fora.pl byłaby taka możliwość. A jeżeli jest, może zamulić całe forum, a tego byśmy nie chcieli. Ponadto - komu będzie się chciało robić style dla dziesięciu Teamów? Ktoś ma tyle czasu i się nudzi? Ludzie - wiosna idzie i sru na plac, a nie przed kompami.

Cytat:
Ale załóżmy, że zakładamy subfora i według mnie wypadałoby, żeby w takim miejscu był np.: temat dotyczący obsady proponowanej z naszej strony, ale przecież nie można przenieść takiego tematu do podstrony zarezerwowanej tylko dla niektórych (bo subforum byłoby chyba tylko dla danych teamowiczów prawda?) a zatem, można jakoś temat skopiować?

Nowy temat założyć o postaci i tyle. Nic nie przenosić. W takim temacie można wielbić daną postać na klęczkach i ołtarzyk stworzyć.

Chyba tyle ode mnie.

Hay


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hayley dnia Wto 23:07, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gladys
Administrator



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:35, 07 Mar 2012    Temat postu:

Onieee, ja protestuje przeciwko nowym rangom. Albo niech pod nickiem bedzie napisane, ze "Team XXX" lub niech kazdy z uzytkownikow napisze sobie, ze jest w danym teamie w podpisie. Jesli chodzi o przynaleznosc do danego klubu, to jestem za tym, by mozna bylo byc tylko w jednym. c:
No i oczywiscie oferuje swoja pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.shadowhunters.fora.pl Strona Główna -> Tablica forumowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następny
Strona 20 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin